Uitzendorganisatie Flexpoint werkt relatiegericht

Uitzendorganisatie Flexpoint wilde tijdens de eindejaarsbijeenkomst de medewerkers bewust maken van de betekenis van de kernwaarde ‘relatiegerichtheid’. Hiervoor schakelden zij Theater A la Carte in. Thema’s die in de voorstelling aan bod kwamen waren onder andere: Hoe weet je waar een relatie (opdrachtgever of uitzendkracht) behoefte aan heeft? Hoe bewaar je de balans tussen zakelijkheid en een warme benadering? Hoe zorg je ervoor dat je je authenticiteit behoudt tijdens het relatiegericht handelen? Een relatie heeft het tenslotte feilloos door als jij alleen maar een rol speelt. En hoe ver kun je eigenlijk gaan in die authenticiteit, zonder klanten af te schrikken? In vaak hilarische scènes liet Theater A la Carte zien hoe je door relatiegericht denken en handelen klanten aan je kunt binden, maar ook dat er grenzen zijn aan die relatiegerichtheid.

Ik wil niet wéér met Flexpoint naar André Rieu

Ik wil niet wéér met Flexpoint naar André Rieu

Manager Services in onze klantenenquete:

Vóór de voorstelling was er bij ons enige onrust omdat we niet wisten wat we konden verwachten. Zou het aanslaan? We moesten er maar van uit gaan dat jullie de boodschap hadden begrepen. Gelukkig bleek al snel tijdens de voorstelling dat dit het geval was. Goed inlevingsvermogen in de problematiek, goede vertaling van de briefing naar het theaterstuk, erg goede acteurs.

Flexpoint was ik te direct

Was ik misschien iets té direct?