Trainingsacteurs

Hoe geef je feedback? Hoe ga je om met lastige klanten? Met agressie? Met onwillige, of juist té enthousiaste werknemers binnen bijvoorbeeld een POP-gesprek? Hoe zorg je dat je een telefoongesprek kort en efficiënt, maar wel vriendelijk houdt?

Aan den lijve ondervinden geeft vaak meer inzicht dan theoretische verhandelingen. Met behulp van een trainingsacteur kan de door de trainer geboden theorie direct worden toegepast, waardoor de lesstof beter blijft  hangen. Via spel kan op een veilige manier met situaties geëxperimenteerd worden, omdat je kunt wat ‘in het echt’ niet kan: het nog eens over doen; vragen waarom iemand boos werd; tips vragen aan je mede-cursisten. Hierdoor krijgt de cursist inzicht in het effect van zijn gedrag op een gesprekspartner en kan hij direct oefenen met methoden die de effectiviteit van de communicatie vergroten.

Bij Theater A la Carte kunt u terecht voor professionele trainingsacteurs voor trainingen waarbij communicatie een belangrijke rol speelt. In de volgende soorten trainingen heeft Theater A la Carte ervaring:

  • Klantgerichtheid
  • Patiëntenbejegening
  • Functionerings- of beoordelingsgesprekken
  • Feedbackgesprekken
  • Conflictbeheersing
  • Patiënt begeleidingsgesprekken
  • Opvang na traumatische ervaringen
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Telefonische dienst- en hulpverlening

Theater A la Carte werkt(e) onder andere voor:
VanHeijstAdvies
Siemens
NIFP
Groenewegen & Partners
Rabobank Nederland
Diakonessenhuis
Hoenderloo Groep
Fluent Zorgadvies
NS Internationaal
TNT Pakketservice
Groene Hart Ziekenhuis
LUMC Leiden / Boerhaave
Dialoog Amsterdam
Metaplanning
Simone van Leeuwen Coaching & Training
Marie-Cecile Vierstra
Relevant Training en advies
House of Care
STOC
Netwerk VSP
Thuiszorg Rotterdam
Training & Advies Susan Degen
Camera, centrum voor organisatie en ontwikkeling
Roseboom & Partners
Korrelatie